Stockmann Hullut Päivät
Hullut Päivät villitsevät verkossa
Hullujen Päivien digimainonnan ensisijaisena tavoitteena on kasvattaa verkkokaupan myyntiä ja tavoittaa laaja kohdeyleisö verkossa.
Olemme jo useamman vuoden ajan toteuttaneet perinteikkään Hullut Päivät -kampanjan digimainonnan suunnittelun ja tuotannon digitaalisissa rajapinnoissa. Digiaineistoissa hyödynnetään monipuolisesti erilaisia mainosmuotoja ja -ratkaisuja. Kampanja-ilmettä on yhdenmukaistettu, viestintää selkeytetty ja kampanjan keulakuvana toimivaa keltaista on haamua animoitu monenlaisiin käyttötarkoituksiin.
Verkko-ostamista on helpotettu kategoriakohtaisella mainonnalla ja digitaalisiin mainosaineistoihin on kuulunut myös räätälöityjä erikoisratkaisuja.
![](https://barabra.fi/wp-content/uploads/2022/05/Case_herokuva_HPS22-672x840.jpg)
![](https://barabra.fi/wp-content/uploads/2022/05/Mobile_picture-1-303x518.jpg)