Stockmann Hullut Päivät
Hullut Päivät villitsevät verkossa
Hullujen Päivien digimainonnan ensisijaisena tavoitteena on kasvattaa verkkokaupan myyntiä ja tavoittaa laaja kohdeyleisö verkossa.
Olemme jo useamman vuoden ajan toteuttaneet perinteikkään Hullut Päivät -kampanjan digimainonnan suunnittelun ja tuotannon digitaalisissa rajapinnoissa. Digiaineistoissa hyödynnetään monipuolisesti erilaisia mainosmuotoja ja -ratkaisuja. Kampanja-ilmettä on yhdenmukaistettu, viestintää selkeytetty ja kampanjan keulakuvana toimivaa keltaista on haamua animoitu monenlaisiin käyttötarkoituksiin.
Verkko-ostamista on helpotettu kategoriakohtaisella mainonnalla ja digitaalisiin mainosaineistoihin on kuulunut myös räätälöityjä erikoisratkaisuja.
Kiinnostuitko?
Haluatko kuulla lisää tavastamme toimia?