S-ryhmä

Strateginen sisältökumppanuus

Olemme asiakkaan strateginen kumppani digitaalisten sisältöjen suunnittelussa ja tuotannossa S-ryhmän parissa.

Toteutamme päivittäistavarakaupan puolella Prismalle, S-marketille, Alepalle, Herkulle ja niiden ruoan verkkokaupalle sekä S-brändille vaikuttavia markkinointisisältöjä osana asiakkaan digitaalista markkinointia.

Tuotamme sekä luovien konseptien että oman suunnittelun pohjalta personoituja, dynaamisia sisältöjä digitaalisiin kanaviin: someen, displayhin, YouTubeen, SEM:iin, markkinoinnin automaatioon, sähköpostiin ja verkkosivuille.

Meillä on kyky loihtia todetusti tuloksellisia digisisältöjä uusimmat formaatit ja teknologiat huomioiden. Toimintatapamme ovat ketteriä ja perustuvat kasvukeskeiseen digitaaliseen markkinointiin.

Barabran laadukas sisällöntuotanto on tuottanut lisäarvoa brändeillemme ja lisämyyntiä. Kasvukeskeinen yhteistyö luotettavan kumppanin kanssa on hyvin sujuvaa ja jatkuvasti inspiroivaa.

Senior Digital Marketing Strategist, Johanna Koskela

Kiinnostuitko?
Haluatko kuulla lisää tavastamme toimia?

Ota yhteyttä