The Athlete’s Foot
Suunnittelemme ja toteutamme The Athlete's Footin digitaalisen markkinointiviestinnän
The Athlete’s Foot toimii 27 eri maassa ja sen valikoimiin kuuluvat urheilullisten vapaa-ajan kenkien lisäksi trendikkäät vaatteet ja asusteet. Elokuussa 2016 avattiin ketjun kaksi ensimmäistä myymälää Suomeen ja neljän vuoden aikana myymäläverkosto on laajentunut verkkokaupan lisäksi yliopistokaupunkeihin.
Konseptoimme ja suunnittelimme The Athlete’s Footin avajaismarkkinoinnin digitaalisen markkinointiviestinnän ja kauppakeskuksen ratkaisut. Tuloksena mm. myymälän avauskonsepti, joka sisältää erilaiset tapahtumat, yhteistyöt ja muut brändiin liittyvät teot. Jatkuvana toimenpiteenä toteutamme The Athlete’s Footin digitaalista sisällön suunnittelua, tuotantoa ja mainontaa sosiaaliseen mediaan, verkkosivuille ja TAF-klubin uutiskirjeisiin.
The Athlete’s Footin verkkosivut löydät täältä.
Kimmo Rantala
+358 40 843 0481
kimmo.rantala@barabra.fi