STOCKMANN – HULLUT PÄIVÄT
Stockmannin Hullut Päivät on valtakunnallisesti tunnettu kampanja, joka hullaannuttaa suomalaiset keltaisilla hinnoillaan kaksi kertaa vuodessa.
Suomen Tennisliiton verkkosivuston visuaalinen ilme ja sisältö haluttiin yhdenmukaistaa, jotta se palvelisi paremmin niin tennisharrastajia, yhteistyökumppaneita kuin tenniksestä muutenkin kiinnostuneita. Verkkosivuston suunnittelussa keskityttiin myös erityisesti sisällön selkeyttämiseen, sillä tennisliitto.fi-sivusto korvasi aiemmin painettuna ilmestyneen lehden.
Tutustu sivustoon: www.tennis.fi
Daniel Rémy
+358 50 366 3542
daniel.remy@barabra.fi
Stockmannin Hullut Päivät on valtakunnallisesti tunnettu kampanja, joka hullaannuttaa suomalaiset keltaisilla hinnoillaan kaksi kertaa vuodessa.
Käyttöliittymäsuunnittelun ohjenuorana oli laajan ohjelmasisällön mahdollisimman hyvä löydettävyys.