STOCKMANN – HULLUT PÄIVÄT

Kuinka suunnittelemamme ja tuottamamme mainonta ylitti asiakkaan toiveet

Animointi, Bannerimainonta, DoubleClick, Dynaamiset aineistot, Projektinhallinta

Hullujen Päivien digimainonnan ensisijaisena tavoitteena on kasvattaa verkkokaupan myyntiä.

Olemme jo vuodesta 2018 lähtien toteuttaneet perinteikkään Hullut Päivät -kampanjan digimainonnan suunnittelun ja tuotannon digitaalisissa rajapinnoissa. Digiaineistoissa hyödynnetään monipuolisesti erilaisia mainosmuotoja ja -ratkaisuja, ilmettä on yhdenmukaistettu ja viestintää selkeytetty sekä kampanjan keulakuvana toimivaa keltaista on haamua animoitu.

Verkko-ostamista on helpotettu kategoriakohtaisella mainonnalla ja digitaalisiin mainosaineistoihin on kuulunut myös räätälöityjä erikoisratkaisuja.

 

Ota yhteyttä!

Kimmo Rantala
+358 40 843 0481
kimmo.rantala@barabra.fi

Muut caset

Kirja-ahmatti

Pohjoismainen kirja-ahmatti -hanke

Lue lisää →
Näytä lisää töitämme →

Muumimaailma

Muumimaailma.fi sivustouudistus

Lue lisää →
Näytä lisää töitämme →