Digitaalisen markkinoinnin tekijä.

Suunnittelemme ja toteutamme digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja. Ideasta tuloksiin.

Yhdistämme luovan ajattelun ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärryksen vankkaan tekniseen osaamiseemme. Lopputuloksena on rehellinen ja tuloksellinen kumppanuus. Me elämme ja hengitämme digiä, mutta ajattelemme monikanavaisesti.

15 digitaalisen markkinoinnin ammattilaista, 1000+ onnistunutta projektia, 10 000+ juotua kahvikuppia. Ja edelleen täynnä intoa.

Verkkopalvelut ja tekniset kehitysprojektit

Responsiivisten verkkopalveluiden ja teknisten sovellusten suunnittelu, tuotanto ja jatkokehitys. Alustana mm. WordPress.

Verkkokampanjat

  Luova suunnittelu, jalkautukset ja tuotanto. Keskiössä kuluttajan osallistaminen ja monikanavaisuus.

Digitaalisen mainonnan ratkaisut

Digitaalisen mainonnan ja mainospintojen toteutukset. Asiasanat: displaymainonta, mobiilimainonta, digital outdoor, erikoisratkaisut, POS

Ajankohtaista

Haussa dynaaminen projektikoordinaattori

Pysyvätkö sinulla langat käsissä ja tulet toimeen ihmisten kanssa? Haemme monikanavaisen markkinointiviestinnän sykkeeseen dynaamista projektikoordinaattoria. Projektikoordinaattorin tehtävät sisältävät markkinointiviestinnän projektien koordinointia ja muita avustavia tehtäviä. Tehtävässä pääset aktiivisesti osallistumaan käytännön toteuttamiseen osana asiantuntijatiimiä niin painetun kuin digitaalisen mainostuotannon parissa. Osaamisen ja taitojen kasvaessa sinulla on mahdollisuus kasvaa isompaan rooliin projekteissamme. Täytämme paikan heti, kun sopiva henkilö löytyy. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksen kera osoitteeseen rekryt@heku.fi. Käytä hakemuksesi otsikkona ”Projektikoordinaattori”. Lisätietoja tehtävästä antaa Kimmo Rantala, p. 040 8430481

Laajempi näkökulma voitti Kultahuipun

Helsingin Sanomien Laajempi näkökulma (Lemminkäisen äiti) voitti Kultahuipun Ilmoitus-sarjassa eilen pidetyssä Vuoden Huiput -gaalassa. Heku-ryhmään kuuluva Barabra vastasi voittajatyön digitaalisesta tuotannosta. Kultahuipun voittaneen työn suunnitteli Helsingin Sanomat. Design Directorina toimi Sami Valtere, kuvittajana Sami Saramäki ja toimittajana Lauri Malkavaara. Katso voittajatyö täältä. Laajempi näkökulma sai myös kunniamaininnan aiemmin tässä kuussa Grand One -gaalassa Paras verkkomainos –kategoriassa.

”Mikään ei ole erikoisen vaikeaa, kun vain jaat sen tarpeeksi pieniin hommiin.”

– Henry Ford

”Idearikasta, rentoa ja mukavaa. Ammattitaitoista, asiakaslähtöistä ja tavoitteellista. Nämä tulevat ensimmäisenä mieleen kun puhutaan meidän välisestä yhteistyöstä. Homma toimii loistavasti!”

– Annukka Korpinen / Bestseller Wholesale Finland

”Iso kiitos palkintosateesta kuuluu ehdottomasti teille ja meidän erittäin toimivalle ja tuloksekkaalle yhteistyölle. Mahtavaa tehdä duunia noin ammattitaitoisten, osaavien ja intohimoisesti tekemiseensä suhtautuvien hyvien tyyppien kanssa. Hats off!”

– Anssi Nevalainen / Nelonen Media

“Barabran kanssa työskentely on ollut suoraviivaista ja sujuvaa. Barabrasta löytyy osaavaa porukkaa, ja heidän kanssaan on ollut helppo ja mukava tehdä töitä.”

– Reetta Mentu / Avainlippu Oy

Yhteystiedot

Yleiset yhteydenotot voit jättää yhteydenottolomakkeella.

Asiakkuudet

Käynnissä olevat projektit

Seuraa
meitä

Barabra Oy

Merimiehenkatu 36 C

00150 Finland

+358 10 681 770

info@barabra.fi

Katso reittiohjeet tästä

Barabra on osa Heku-ryhmää, johon kuuluvat
Barabra, Heku, Thing, Drama ja Booli

Verkkolaskutus

Barabra Oy Ostolaskut

PL 54 40101 JYVÄSKYLÄ

×
×
×
×

Haluatko että olemme sinuun yhteydessä?

Myös palaute on tervetullutta.