Digitaalisen markkinoinnin tekijä.

Suunnittelemme ja toteutamme digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja. Ideasta tuloksiin.

Yhdistämme luovan ajattelun ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärryksen vankkaan tekniseen osaamiseemme. Lopputuloksena on rehellinen ja tuloksellinen kumppanuus. Me elämme ja hengitämme digiä, mutta ajattelemme monikanavaisesti.

15 digitaalisen markkinoinnin ammattilaista, 1000+ onnistunutta projektia, 10 000+ juotua kahvikuppia. Ja edelleen täynnä intoa.

Verkkopalvelut ja tekniset kehitysprojektit

Responsiivisten verkkopalveluiden ja teknisten sovellusten suunnittelu, tuotanto ja jatkokehitys. Alustana mm. WordPress.

Verkkokampanjat

  Luova suunnittelu, jalkautukset ja tuotanto. Keskiössä kuluttajan osallistaminen ja monikanavaisuus.

Digitaalisen mainonnan ratkaisut

Digitaalisen mainonnan ja mainospintojen toteutukset. Asiasanat: displaymainonta, mobiilimainonta, digital outdoor, erikoisratkaisut, POS

Ajankohtaista

Haussa projektipäällikkö

Etsimme kasvavaan joukkoomme Heku-ryhmään dynaamista projektipäällikköä vetämään isoimpien asiakkaidemme monikanavaisia markkinointiviestinnän projekteja. Projektipäällikön tehtävässä pääpaino on digiprojekteissa, mutta odotamme sinulta myös kokemusta painetusta mediasta. Tehtävässä olet asiakkuustiimin sydän ja pidät pyörät pyörimässä ajoittain nopeatahtisessa työympäristössä sekä asiakkaan että tuotantomme suuntaan.  Sinulla on jo useamman vuoden kokemus digimainonnan projektien vetämisestä ja pystyt tarvittaessa selittämään teknisemmät toteutukset selkokielellä. Täytämme paikan heti, kun sopiva henkilö löytyy. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksen kera osoitteeseen rekryt@heku.fi. Käytä hakemuksesi otsikkona ”Projektipäällikkö”. Lisätietoja tehtävästä antaa Kimmo Rantala, p. 040 8430481.

Hesarin "The Art of Journalism" Eurobestin shortille

Helsingin Sanomien "The Art of Journalism" on napannut shortlistin Eurobest-markkinointifestivaaleilla Lontoossa.  HS:n julistekampanja "The Art of Journalism" on Eurobestin shortlistilla Design-kategorian Illustration-osiossa. Eurobest järjestetään tänä vuonna Lontoossa.  Kampanjakonsepti on Helsingin Sanomien ja TBWA\Helsingin käsialaa. Barabra on ollut mukana idean jatkojalostamisessa sekä vastannut digitaalisesta suunnittelusta ja tuotannosta. HS antoi 12 taiteilijalle ja yhdelle tekoälylle tehtäväksi tehdä HS-logosta julisteen. Julisteissa herätetään katsoja ajattelemaan ja toimimaan maailman muuttamiseksi. Julisteita voi katsoa osoitteessa HS.fi/juliste.  

”Mikään ei ole erikoisen vaikeaa, kun vain jaat sen tarpeeksi pieniin hommiin.”

– Henry Ford

”Iso kiitos palkintosateesta kuuluu ehdottomasti teille ja meidän erittäin toimivalle ja tuloksekkaalle yhteistyölle. Mahtavaa tehdä duunia noin ammattitaitoisten, osaavien ja intohimoisesti tekemiseensä suhtautuvien hyvien tyyppien kanssa. Hats off!”

– Anssi Nevalainen / Nelonen Media

”Idearikasta, rentoa ja mukavaa. Ammattitaitoista, asiakaslähtöistä ja tavoitteellista. Nämä tulevat ensimmäisenä mieleen kun puhutaan meidän välisestä yhteistyöstä. Homma toimii loistavasti!”

– Annukka Korpinen / Bestseller Wholesale Finland

“Barabran kanssa työskentely on ollut suoraviivaista ja sujuvaa. Barabrasta löytyy osaavaa porukkaa, ja heidän kanssaan on ollut helppo ja mukava tehdä töitä.”

– Reetta Mentu / Avainlippu Oy

Yhteystiedot

Yleiset yhteydenotot voit jättää yhteydenottolomakkeella.

Asiakkuudet

Seuraa
meitä

Barabra

Merimiehenkatu 36 C

00150 Finland

+358 10 681 770

info@barabra.fi

Katso reittiohjeet tästä

Barabra on osa Heku-ryhmää, johon kuuluvat
Barabra, Heku, Thing, Drama ja Booli

Verkkolaskutus

Heku Oy Ostolaskut

PL 54 40101 JYVÄSKYLÄ

×
×
×
×

Haluatko että olemme sinuun yhteydessä?

Myös palaute on tervetullutta.